Lakiery hybrydowe Color Tale /Focallure

Witajcie wszyscy entuzjaści zakupów z Aliexpress!

Dziś przed wami jedne z moich ulubionych lakierów hybrydowych – Color Tale. Nawet w nagłówku bloga jest zdjęcie moich buteleczek. Posiadam ich 13 + 1 Focallure + 2 Topy + Bazę.
Do topów nie mam zastrzeżeń, jeśli kogoś interesuje to są one „no wipe”, czyli bez lepkiej warstwy. Nadają się zatem do wcierania bardzo drobnych pyłków takich jak holo, lustro, unicorn itd.
Baza jak baza, u mnie i u koleżanek, którym miałam przyjemność robić manicure – jakoś się trzyma ;D
Cena jest dosyć niska jak na tę jakość produktu. Jest to mniej więcej 6,80 – 6,90 PLN za 12 ml Color Tale oraz ok. 4 zł za 7 ml Focallure. Pamiętajcie, że kupując przez aplikacje możecie zaoszczędzić (4 grosze ^^ )
Na pytanie czy widzę różnicę pomiędzy formułami obu produktów odpowiadam – nie, nie widzę żadnej różnicy. Co prawda Focallure mam tylko jedną buteleczkę, ale porównałam skład i jest identyczny w obu przypadkach.

A teraz przejdźmy do kolorów. Nie wiem czy moje zdjęcia oddadzą dobrze kolory, pewnie nie ;) mam bowiem tylko aparat w telefonie (Xiaomi z Aliexpress oczywiście!)
Na początek mój ulubiony kolor <3 ostry różżżżż… (Color Tale 060 Briliant Rose)

Nie może zabraknąć też pięknych nudziaków Color Tale 115 Lavender Pink oraz 180 Ruddy Pink
Również cudny kolor, fiolet Z82 Amethyst
Kolej na niebieskie, których odcieni mam aż 3. Niestety 058 Dodger Blue przyszedł do mnie nie taki jak powinien być, chyba pierwszy bubel, na którego trafiłam z tej firmy. Na zdjęciu 3 warstwy i wciąż prześwituje ;( no lipa
Dalej delikatny Bright Sky 126 i mój pierwszy Color Tale Y22 Bleu de France, na wzorniku już starł się top i przez to wygląda na matowy, ale już nie będę się bawić w poprawianie ;)

Color Tale Y26 Smokey Topaz

Tych kolorów rzadziej używam, ale absolutnie nie mam do nich zastrzeżeń, G03 Cadet gray, 111 Midnigh blue, 069 Brunt Umber


Ten zapomniałam podpisać, ale jest to Color Tale 006 Brink Pink
Mój jedyny w kolekcji termiczny lakier, Color tale T16, niestety kupując nie zwróciłam uwagi na to, że moje palce są niemal cały czas ciepłe, dlatego gdy pomalowałam paznokcie, jeszcze do tego niezbyt długie, to kolor cały czas był mleczny, a nie pomarańczowy jak na pierwszym zdjęciu zbiorczym :D poza tym wszystko ok
No i focallure 003, z Color tale jest to ten sam kolor o tym samym numerze Orange Candy

Teraz czas na odpowiedź czemu jest to moja ulubiona firma. Otóż:
Próbowałam różnych firm, jedne były gęstsze, inne rzadsze, jedne lepiej kryjące, inne mniej…Jednak nic nie denerwuje mnie tak jak to, gdy kolor okazuje się inny niż miał być. Przykładowo na zdjęciu sklepu widnieje butelkowa zieleń, a przychodzi jasny kolor, który wcale mi się nie podoba, nie pasuje mi, albo mam już prawie taki sam z innej firmy. Jeśli chodzi o Focallure to na kolorze się nigdy nie zawiodłam, poniżej porównanie:



Lakiery możecie kupić np tu:
Focallure
http://ali.pub/25mf3o
Color Tale
http://ali.pub/25mf51
http://ali.pub/25mf5f
Ewentualnie piszcie jakiego koloru potrzebujecie to pomogę znaleźć ;)
Jeśli chcecie poznać opinię o innych paznokciowych firmach z Ali dajcie znać w komentarzach :D
PS:Na wszystkich zdjęciach jest błąd w adresie bloga ;oooo

#aliexpress #zakupyzaliexpress #colortale #focallure #lakieryhybrydowe #manicure #manicurehybrydowy #wzornik #mojepaznokcie #tanielakiery #kobiecesprawy #tanio #sprzedamopla #top #baza

Komentarze